محل لوگو

نمونه سوالات CCNA


نمونه سوالات CCNA

گواهینامه CCNA مهارت ها و دانش، دریافت کننده آن را در زمینه شبکه تایید می کند. این گواهی توسط سیسکو، به عنوان بزرگترین و فنی ترین، شرکت تولید کننده سخت افزار و نرم افزار شبکه، صادر می گردد. گواهی نامه CCNA موضوعاتی مانند اصول و مبانی شبکه، پروتکل IP، امنیت،سوئیچینگ و مسیر یابی را پوشش می دهد. این دومین سطح از فرآیند صدور گواهینامه شغلی پنج سطحی سیسکو است. دارنده این گواهی می تواند در پُست های شغلی مانند، Help desk technician و Network administrator مشغول به کار شود.

آزمون Cisco Certified Network Associate v1.0 (CCNA 200-301) یک امتحان ۱۲۰ دقیقه ای و تستی است. این آزمون دانش و مهارت های داوطلب مربوط به مبانی شبکه، دسترسی به شبکه، اتصال IP، خدمات IP، اصول امنیتی، و اتوماسیون و قابلیت برنامه ریزی را آزمایش می کند. دوره، پیاده سازی و مدیریت راه حل های سیسکو (CCNA)، به داوطلبان کمک می کند تا برای این آزمون آماده شوند.

دوره آموزشی پیاده سازی و مدیریت راه حل های سیسکو (CCNA) طیف گسترده ای از دانش اساسی را برای تمام مشاغل فناوری اطلاعات ارائه می دهد. از طریق سناریوهای عملی و شبیه سازی، نحوه نصب، کارکرد، پیکربندی و تأیید شبکه‌های اولیه IPv4 و IPv6 را مطرح می کند. این دوره شامل پیکربندی تجهیزات زیر ساخت شبکه مانند سوئیچ ها، روترها و نقاط دسترسی بی سیم می باشد.

این دوره به شما کمک می کند تا برای شرکت در آزمون ۲۰۰-۳۰۱ Cisco® Certified Network Associate (CCNA®) آماده شوید. با قبولی در این یک آزمون، گواهینامه CCNA را دریافت می کنید.


مبلغ واقعی 50,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ اسفند ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 89

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما